MENÜ
Hizmetlerimiz DPİE - 0100 "ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitim ve Belgelendirmesi" Eğitimi

EĞİTİMİN AMACI

Müşteri Memnuniyeti standardı, ISO 10002: 2004 – Şikayet Yönetimi Sistemi uygulamak için  standardı, kuruluşların müşterilerinin şikayetlerini nasıl başarılı bir şekilde ele alabileceklerini tanımlamalarına, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olmak.
Müşteri şikayetlerini başarılı bir şekilde ele almanın kilit gerekliliklerini belirleyerek; işletmede müşteri memnuniyetsizliğinı bertaraf etmeye yardımcı olmak için şikayet yönetimi denetimini oluşturma.

KATILIMCI PROFİLİ

Paydaşlar, tedarikçiler dahil tüm Doğalgaz  dağıtım şirketlerinde çalışanlar

ŞİRKETLER AÇISINDAN EĞİTİMİN HEDEFİ

1.İç ve Dış Müşteri memnuniyetinin azami şekilde sağlanması.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ

1. Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Kavramı 
2. ISO 10002 standardının gelişimi 
3. ISO 9000 Standartlarıyla ilişkiler 
4. ISO10002 standart şartları 
5. Müşteri Şikayetleri Yönetim Sisteminin kurulması 
6. Uygulamada dikkat edilmesi gerekli noktalar 
7. Sistemin kurulmasında ve uygulanmasında yaşanılan güçlükler ve çözüm yolları 
8. ISO10002 sistemlerinin denetlenmesi ve belgelendirilmesi 

EĞİTİMİN SÜRESİ

1 Gün (8 Saat); 8 Saat Teorik

EĞİTİM YERİ ve KATILIMCI SAYISI

Teorik, Gaz Dağıtım Şirketi Eğitim Salonu, okul derslikleri veya eğitim için uygun toplantı salonları

Etkin Bir Eğitim İçinTavsiye Edilen Katılımcı Sayısı 20-25 Kişi