Doğal gaz işletmelerinde ve tesisler de ihbarların değerlendirilmesi ,acil ihbarlara ulaşımın sağlanması ve ilk müdahalelerin yapılması , muhtemel acil durumlarda neler yapılması gerektiği nitelikli personelin teknik olarak eğitilmesi.
Doğalgaz dağıtım şirketlerinin ve Doğal gaz kullanan Endüstriyel tesislerin İşletme ve Bakım ve onarım işlerinde çalışan ve/veya çalışacak olan Teknik Personelleri (Mühendis, Tekniker ve Teknisyen)
1.İhbarlara sistematik müdahale
2.İhbarların analizi
3. Ekip çalışması ve koordinasyon kültürü
4. Müşterilerle doğru iletişim
1. İhbar nedir?
2. Mevzuat açısından ihbarlar.
3. İhbarların sınıflandırılması.
4. Çağrı merkezinin fonksiyonu ve çalışan personelin görevleri nelerdir?
5. İhbarlar nasıl değerlendirilir?
6. İhbarlar nasıl yönlendirilir?
7. Yangın ihbarları nasıl değerlendirilir?
8. Hat hasarı ihbarları nasıl değerlendirilir ?
9. İhbar verileri değerlendirme, analiz ve raporlama.
10. İhbar değerlendirme ekibinde olması gereken minimum ekipman.
11. Acil 187 personelinin görevleri ve fonksiyonu.
12. Acil 187 personelinin müşteri iletişimi.
2 Gün (16 Saat); 8 Saat Teorik, 8 Saat uygulama
Teorik, Gaz Dağıtım Şirketi Eğitim Salonu
Uygulama, Dağıtım Şirketi Sahası
Etkin Bir Eğitim İçinTavsiye Edilen Katılımcı Sayısı 10-15 Kişi
Mustafa CEYHAN